pinterest-pinstagram
Gratis verzending bij aanschaf van 2 Blenders 2 Go! Gratis verzending bij aanschaf van 2 Blenders 2 Go! Gratis verzending bij aanschaf van 2 Blenders 2 Go!
Gratis verzending bij aanschaf van 2 Blenders 2 Go! Gratis verzending bij aanschaf van 2 Blenders 2 Go! Gratis verzending bij aanschaf van 2 Blenders 2 Go!

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

De door jou gekozen artikelen heb je al toegevoegd aan je winkelmandje en nu wil je bestellen. Er zijn slechts 4 stappen voor het afronden van je bestelling.

Stap 1: Winkelmandje

Rechtsboven kun je zien hoeveel items er in je winkelmandje zitten. Klik op “Winkelmandje” om naar je winkelmandje te gaan. Je vindt hier een overzicht van je bestelling. In dit overzicht heb je nog de mogelijkheid om artikelen te verwijderen en/of het aantal aan te passen.

Stap 2: Betaalwijze

Selecteer de gewenste betaalwijze, het land waar de verzending naar toe gestuurd moet worden en een eventuele kortingscode. Nadat je op “bestelling afronden” hebt geklikt, vul je jouw contactgegevens in en klikt weer op “bestelling afronden”.

Stap 3: Controleren

Bij deze stap kun je de bestelling controleren en heb je tevens de mogelijkheid om je bestelling nog aan te passen. Klopt de inhoud van jouw bestelling en de bezorginformatie? Dan kun je verder naar de laatste stap.

Stap 4: Betalen

Je kunt nu betalen via de door jouw gewenste betaalmethode. Nadat de betaling is afgerond ontvang je per e-mail een orderbevestiging.

Een blender is uitverkocht. Komt het nog terug op voorraad?

Het kan zijn dat een blender, in de kleur van jouw keuze, tijdelijk is uitverkocht en terugkomt in het assortiment. Als je hier meer informatie over wilt ontvangen kun je je vraag en de kleur van het artikel sturen naar: hello@kitchen2go.nl

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Ja, dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid ‘ander afleveradres opgeven’. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres.

Wil je na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact met ons op via chat of hello@kitchen2go.nl

Wat zijn de verzendkosten?

Wij berekenen de volgende verzendkosten per bestelling:

€ 5,00 voor Nederland
€ 9,95 voor België

Bestel je 2 blenders of meer? Dan zijn de verzendkosten voor NL en België gratis!

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseer ik je contact met ons op te nemen via chat of hello@kitchen2go.nl

Wanneer de bestelling al is verstuurd, kunnen wij helaas niets meer wijzigen. De bestelling kan dan via het retourproces worden geretourneerd.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Voordat je betaalt kun je alles nog een keer controleren en kun je jouw persoonlijke gegevens en de bezorgwijze nog aanpassen. De volgende betalingsmogelijkheden zijn beschikbaar:

  • iDEAL
  • Klarna Betaal later
  • Bancontact / Mister Cash (België)

 

iDEAL

Betalen met iDeal betekent dat je het gevraagde bedrag online via je eigen bank betaalt. Dit gaat makkelijk en volgens dezelfde beveiligingseisen als jouw bank. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. De service is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, ING en Friesland Bank.

 

KLARNA BETAAL LATER

Klarna voert voor kitchen2go.nl het volledige achteraf betaalproces uit.

Met ‘Betaal later’ betaal je je bestelling achteraf zodra je deze hebt ontvangen en besloten hebt deze te houden. Zo betaal je nooit voor wat je terugstuurt.

Je vult je naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die je altijd bij de hand hebt en je betaalt wanneer het jou goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 14 dagen.

Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. De betalingsgegevens van je aankoop vind je terug op de rekening die je van Klarna ontvangt. Natuurlijk kun je de betalingsgegevens ook altijd opzoeken door in te loggen in de Klarna App of Klarna website.

 

BANCONTACT / MISTER CASH

Woon je in België en heb je een Bancontact / Mister Cash kaart? Voer dan bij het afrekenen het nummer en de vervaldatum van je Bancontact / Mister Cash kaart in. Je wordt dan doorgeleid naar het online banking systeem van je bank.

Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hiervan een kopie krijgen?

Natuurlijk! Stuur een e-mail met daarin het ordernummer en/of je adresgegevens zodat wij de bestelling kunnen opzoeken in het systeem. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail naar je toe.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen te leveren, vaak wordt de volgende werkdag al geleverd indien je bestelling voor 16.00 uur binnen is. Mocht het bestelde product onverhoopt niet op voorraad zijn dan word je binnen 1 werkdag op de hoogte gesteld.

Wij versturen met DPD Pakketpost. Per e-mail ontvang je een track & trace code, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van DPD.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden sturen wij je een e-mail met een Track&Trace code, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van DPD.

Wat gebeurt er als ik artikelen bestel met een verschillende levertijd?

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle artikelen op voorraad zijn. Je kan uiteraard een verzoek indienen om de artikelen die op voorraad zijn alvast te laten versturen.

Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Retourneren

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Om je retourzending correct en snel te verwerken verzoeken wij je de aangegeven procedure te volgen:

Stuur ons een e-mail en vermeld hierin het artikelnummer en bestelnummer van het artikel wat je wilt retourneren. Je ontvangt binnen één werkdag een e-mail met hierin de instructies voor het retour zenden van de artikelen.  Als je je bestelling wilt omruilen, kan je dat aangeven via e-mail.

LET OP:
Artikelen die je wilt retourneren/ruilen dienen ongebruikt te zijn en in de originele verpakking te zitten. Retouren die niet voldoen aan onze voorwaarden, die zijn beschadigd, vervuild of gewijzigd kunnen worden geweigerd.

Tot wanneer kan ik het artikel retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder reden het artikel te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het/de product(en) fysiek in bezit krijgt. Om het/de artikel(en) te retourneren, moet je mij via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen. Hiervoor kun je ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF). Je retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 14 dagen is verzonden.

Houd daarbij rekening met het volgende:

  • Retouren moeten met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in originele staat en verpakking verzonden worden.
  • Wij adviseren altijd om een bewijs van retour zenden te vragen bij het desbetreffende punt.
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je gebruik maakt van het retourrecht, dan ontvang je alle betalingen die je op dat moment hebt gedaan, inclusief eventuele leveringskosten. Nadat je de retouraanvraag hebt ingediend, betalen wij je het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen.

Hoe en wanneer moet ik het artikel retourneren?

Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking. Wij adviseren je daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

De artikelen die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend naar ons verstuurd zijn.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn verzonden retour?

Je ontvangt per e-mail een bevestiging wanneer wij de artikelen retour hebben ontvangen en de retourzending in behandeling wordt genomen.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met ons via onze contactpagina. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Klachtenservice

Ik heb een klacht.

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Kitchen 2 Go. Dat vinden wij heel vervelend en dat willen wij graag samen met jou oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over Kitchen 2 Go bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, de communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om de communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.

Hoe kan ik een klacht indienen?

»  Via e-mail: hello@kitchen2go.nl
»  Via de Geschillencommissie van het Europese ODR Platform

Hoe wordt mijn klacht behandeld?

»  Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 14 dagen ontvang je een reactie)
»  Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht
»  Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen
»  Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken

Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Quick View
We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to use of cookies by this website.
Accept More info